2014. szeptember 28., vasárnap

2. Rész Vacsora 2/1

Óra után: A tanárnő odajött hozzám és megkérdezte ez mi volt. Én persze mindent elmeséltem hazugság nélkül. Nem mondott rá semmit csak hogy még egyszer ne forduljon elő ilyen. 
A többi óra unalmasan telt (tesi, nyelvtan, idegennyelv, töri) Mikor haza értem ez fogadottA nevelőapám a nappali közepén az ÉN gitáromon játszik !!!!!!!
- Te meg mit csinálsz az én gitárommal??? Tudod hogy utálom hogyha hozzányúlnak!!!!!! - ki akadtam, nevelőapám nem tud gitározni (már többször elszakította a húrokat) de szeretne és mindig mondja taní
tsam meg de azt mondom (mindig) hogy vegyen magának egyet és akkor, de persze nem teszi,  szóval...
- Gitározok!! Szerinted mit?? Tudom!! És bocsi csak ...
- Jó! Oké! Értem! De ugye nem szakítottad el megint a húrokat?
-Nem.
-Oké!
-Tessék! -nyújtja felém a gitárt
-Maradhat, De legközelebb legalább kérdezd meg! - Bólintott. Én meg felmentem a szobámba a laptopomért  és lementem vele hozzá. FURA! Most a kanapén ülve játszik és nem úgy mint az előbb, őrült módjára! Ez már jobb! Leültem mellé a laptopomat az ölembe vettem és felnéztem facebook-ra.
Ugyanis nem kaptunk házit, a régi sulimban a tanárok boldogok voltak ha feladhatták a fél  könyvet. Jó nem azt mondom hogy itt nem adnak... Senki nem jelölt meg ismerősnek eddig, meg néztem kik vannak fönt a régi ismerőseim közül ANDY (a bátyám) mag a csaja Juliet!!!! Muszáj rájuk írnom már vagy 5 hónapja nem beszéltem velük pár szónál többet! megnyitottam egy csoportos beszélgetést ahol többen, most 3 tudunk beszélgetni.
Én - Sziasztok!!! Hiányoztok! - köszöntem és odaírtam mellé egy mosolygós fejet meg egy szívecskét annak jeléül hogy hiányoznak.
Juliet Simms - Szia ! <3 
Andy Biersack - Szia !! Nagyon hiányzol <3 !!!
Én - Ti is <3 !! Nem tudtok előbb jönni? - kérdeztem mert még több mint 3 hónap múlva jönnek haza! Azaz csak látogatóba, de az sem biztos.
Andy Biersack - Nem tudom felhívhatom a főnökünket de nem hiszem hogy elenged! :( pill (pillanat) felhívom!
Juliet Simms - Ő Andy! Khmm! - És itt hallottam egy hamis hangot mint amikor elszakad a gitár húrja! Csak nem? Ha igen, akkor én... Nem Állok Jót Magamért!!! Oda néztem Adamhez és ... talált!! Elszakította a gitár húrját! Szuper!
- Ezt nem hiszem el !
-Bocs !
- Ahh add ide!!! - mondtam idegesen (odaadta) kezdek kifogyni a húrokból! Igen, előre megvettem egy csomót! Elindultam egyik kezemben a laptoppal másik kezemben meg a gitárral a szobám felé, mielőtt felmentem volna a lépcsőn megszólal.
- Még vissza adod?
-Nem! - Egyszerű és gyors válasz. Mikor beértem a szobámba írtam a srácoknak hogy várjanak egy kicsit majd gyors elő halásztam a húrokat az ágyam alól.
Én - mit szólnátok ahhoz ha video chatelnénk? - Kérdeztem mert így közben be is tudom fűzni a gitárhúrt és velük is tudok beszélni
Andy Biersack - felőlem oké!
Juliet Simms - felőlem is! - meghívtam őket video chat-re
Andy Biersack - Apád, apánk.. Adam, már megint elszakította
Én - Igen. De mit akartál mondani Juliet?
Juliet - Ja hát csak inkább mondja meg Andy
Andy - Jaj, Ugye lesz nálatok a suliban egy suli-buli  3 hét múlva! - bólintottam-És...  
mi leszünk a "dísz" vendégek meglepi vendégek!!!! Most mondta Ray a főnökünk - itt ülök a monitor előtt kezemben a gitár és csak pislogok. Nézek mint bárány az új kapura, és nem hallok se látok semmit. Kb így ülhettem ott vagy 10 percig. Még ültem volna tovább abban biztos vagyok de kaptam egy SMS-t Andy-től hogy minden rendben-e. 
Én - Ide jöttök?  A mi sulinkba? - bólint  én meg mosolygok mint egy őrült - És legalább maradtok is pár napot? - szegények kérdések zuhatagát zúdítottam rájuk. Na de ha egyszer kíváncsi vagyok akkor mi van? 
Andy - Összesen 5 napot leszünk Hétfőn jövünk Szerdán fellépünk Pénteken meg megyünk! - ahogy meghallottam hogy csak 5 napot lesznek, lebiggyesztettem az alsó ajkam. Csak 5 napot? Annyi idő alatt nem lehet bepótolni 5-6 évet! Lehangoltan bólintottam és letettem magam mellé a gitárt.
Andy - De még pluszba kapunk két napot csavarogni meg minden szóval 1 hetet leszünk! És... van egy meglepetésem!!!
Juliet - Nekem is!!
Én - Mi az?? Mondjátok meg!!! Amúgy nekem is van meglepim!! Egy hatalmas nagy 
ÖLELÉS!!! ... Upsz! Ez már nem az - kínosan felnevetek miközben ők jól szórakoznak rajtam. 
Még egy ideig beszélgettünk amikor Julie-nek támadt egy ötlete. És az az ötlete az volt hogy ugye mind 3-man tudunk gitározni, és akkor  mért ne versenyezhetnénk. Én ebbe természetesen nem akartam beleegyezni mert ők profik Julie énekes és emellett nagyon de tényleg nagyon jól tud gitározni, pont úgy ahogy a bátyám mindkettőnket ő tanított meg. Szóval tuti hogy ő nyerne. 
Én - Na jó. Legyen! - felkaptam magam mellől a gitárt, ők meg elmentek a szoba másik végébe és a hangszerrel a kezükben tértek vissza. A végére már a verseny átment csoportos éneklésbe.  
Juliet : https://www.youtube.com/watch?v=hRNgjYKlaOE
Andy : https://www.youtube.com/watch?v=lWsJAsQ-RwA
Én :  katt
Mindegyikünk számát elénekeltük, és még egypárat, irtunk is meg nem is mert egyszerre 
lejátszottuk akkora volt a hangzavar hogy anyám feljött a szobámba és mondta hogy egy kicsit halkabban mert még a szomszéd házban is hallják !Mikor kiment rám tört a röhögő görcs ennyire azért csak nem lehettünk hangosak. Vagy igen? Na mindegy kezdtem éhes lenni úgyhogy mondtam a srácoknak hogy mindjárt jövök. lementem a földszintre ahonnan az utam egyenest a konyhába vezetett, ahol anya főzte a vacsorát.
Mi lesz a vacsi?- kérdeztem kíváncsian miközben kivettem a szekrényből egy tálat és a hűtőből 

a tegnapról megmaradt spagetti tésztát és a szószt.
- Spenót és rántott gomba. - válaszolta anyum
- FÚJ! -ma se eszek.
 
- Haha, Nem az lesz nyugi. Sült csirke és krumpli püré!
 - Várunk valakit estére vagy mi? Csak akkor szoktál ilyeneket főzni!
- Igen! A főnököm és a családja jön ma estére úgyhogy csinos legyél és légyszi NE kézzel egyél mint általában ! Ja és pakolj össze ! - hogy mi van és ezt nekem csak most kell elmondani Vacsora előtt egy órával??
- O-oké! - Gyors megcsináltam a spagettit és felmentem a szobámba.
Én - Bocsi mennem kell! Anya főnöke és a családja átjönnek vacsira készülődnöm kell!!
Andy - Nem baj! Menny csak de ígérd meg hogy vigyázol magadra! Szia!!
Julie - Szia!!
Én - Rendben! Megígérem! De ugye tudod hogy ha valaki bántani mer ő kerül kórházba nem én! Szisztok! Holnap?
Andy És Juliet - Oké!! Szia!
Én-Sziasztok! - És leléptek.
Én meg mehetek pakolni! De jó! Mire készen lettem a pakolással addigra a vacsi is elkészült és van 20 percem arra hogy felvegyek valamit és kisminkeljem magam ugyanis az egész házban nekem kellet rendet rakni. A hajamat kicsit begöndörítettem és össze fogtam egy copfba, piros és fekete hosszú pólót vettem fel egy fehér tapadós farmerral.
Csöngettek.  Megjöttek, na hát akkor essünk túl rajta!
- Nyitom! Gyertek be!
- Köszönjük! - bejöttek - én Viktória vagyok, ő itt a férjem mutatott a mellette álló 
férfira  ő Tom mutatott a mellette álló férfira
- Örvendek!
-A fiam. Nataniel. -  (de hisz ő a Dök elnök a suliban Ő lenne anya főnökének a fia?)
- Szerbusz!
- Jóestét!
-A lányom Amber! - (A plázacica! Ő és Nataniel testvérek? Jó tudni!)
- Jóestét! - és valamit motyogott maga elé..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Feliratozók