2014. szeptember 28., vasárnap

4. Rész



2. Én nem ! Amúgy neked nem mindegy ?? - mondta anyám.  
Fárasztóak , sóhajtottam egyet és felmentem a szobámba lezuhanyozni. Igazából az eredeti az volt hogy át öltözök de akkor már le is zuhanyozhatnék, vagy inkább fürdök !! Jaj annyira szeretek belesüppedni a jó meleg vízbe ! Olyan érzés mintha minden tehertől, gondtól megszabadulnál. 
Mos így belegondolva, fogalmam sincs minek a fürdőszobámba zuhanyzó, sokkal jobb fürdeni!
Na szóval akkor én most fürdök. És akkor vettem észre hogy már mindegy rajta gondolkodom mert már bent ültem a kádban.
Unatkoznom!  El nyújtózkodtam a telefonomért hogy felmenjek facebookra,  ami kicsit nehéz és furi volt (majdnem kiestem a kádból), és igen én magammal viszem a telefont a fürdőbe például mi van ha orra esek nincs itthon senki kitöröm a bokám és nem tudok felállni??! ... Na jó ez hülyeség,  de bármi megtörténhet!
A  fürdő L alakú a rövidebbik rész az akkora hogy csak a WC fér el benne ahová én már régóta akarok egy ajtót, de nem,  nem tudom miért de nem kaphatok :(  .
Ahogy bejönni az  ajtó mellett van a csap az mellett a mosógép aminek persze hogy a fürdőmben kell lennie, oda szoktam dobni a cuccaimat. A mosógép mellett a zuhanyzó és mellette a fal . A zuhannyal szemben a kád  ahonnan az  előbb majdnem kiestem. Szóval nem volt könnyű elérnem a telefonom.
Rá írtam Andy-re hogy akkor most hogy is lesz igaz nem volt fent, de tuti lát

ja amit írok..

    Beszélgetés:

- Szia ! Akkor ez most hogy is van mert hogy őszinte legyek nem igazán tiszta.. hogyan jöttök ?! Addig oké hogy pénteken már itt vagytok , azt úgy kuncsorogtátok.. 
- Szia ! Akkor péntektől
Péntek : megyünk
Szombat -Vasárnap: mondhatni plussz szabadnap
Hétfőn : Pihenünk
Kedden : Össze készülünk a koncertre
Szerda : Koncert
Csütörtök : Pihenünk
Péntek-Szombat : Szabadnap
Vasárnap : Megyünk !
Amúgy milyen volt a vacsora ?
-Rosszabbra számítottam de így se volt az "hú de jó" . Anya főnökének a lánya egy elkényeztetett plázacica akinek a bátyja a DÖK elnök . A csaj ahogy beléptem a suliba rögtön rám vetette magát hogy ő a főnök meg minden.. A srác tipikus kis "minta diák". Eddig úgy tűnik legjobb barátom szintén a gitár marad!  huh, mindjárt jövök pillanat
-Oké . - 
Megvártam ameddig vissza ír és kiszálltam a kádból , megtörölköztem, felöltöztem az Avenged Sevenfold-os pizsimbe . Leengedtem a vizet a kádból mielőtt még anyám jönne ordibálni hogy engedjem le amikor ez az én fürdőm és csak én használom egyedül , nem tudom miért de idegesíti. Ah Pedig azt a vizet akár újra is lehetne hasznosítani.. Kimentem a fürdőből és bedobtam magam az ágyba na meg a ruháimat csak egy kupacba a szekrényem melletti székre hiszen csak max 2 órát volt rajtam . írtam Andynek hogy itt vagyok .
-Szuper! Mit csináltál?
-Szerintem az neked mindegy!
-Ez nem igaz! A bátyád vagyok és nálam jobban senki sem vigyáz rád! Na szóval mit csináltál?
-Mmm! Na ezért néha utállak  NAGYON! De csak amikor ilyen vagy :)! Fürödtem! Boldog vagy?
-Igen nagyon! Valóra vált az álmom!
-Akkor most te jössz!
-Oké. Na mi lenne az amiért meg kell másznom a Monteveresztet?
-Háát ... Szerintem te azt nagyon is jól tudod..
-Egy aláírt gitár a Avenged Sevenfold tagjaitól!
-Talált!
-Mint mindig!
-Na azért ne szállj el magadtól!
Miért hisz én: Jóképű , kedves , énekes ... és még sorolhatnám, na a lényeg hogy mindenem megvan ahhoz hogy elszálljak magamtól!! - és ahogy ezt az üzenetet elküldte máris kaptam az értesítőt Andy posztolt ez állt benne : Büszke vagyok !   Természetesen magamra :P
- Na szép mondthatom! - Írtam vissza neki és idéztem a posztját!
-De most mért? Ez így van és kész! Nem fogom csak azért letagadni hogy boldog legyél!
-Jó! Oké. Felfogtam! - Próbáltam kibújni a téma alól mielőtt még kővel dobálna meg.. Mert arra is képes lenne hogy csak azért jön el ide hogy megszivasson.. vagy hasonló! Még beszélgettünk egy "kicsit" addig ameddig rá nem néztem az órára . 2 : 18 azaz mindjárt fel kell kelnem, talán el lóghatom az első két órát.. nem?
-Tudod hány óra!?
-Azta! Már igen. Hogy elment az idő!
-Nagyon! Mennem kéne aludni ...
-Jó lenne! Nekem is mennem kell.
-Majd holnap beszélünk ...    vagyis ma! Szia, Jó éjt! Vagy.. Reggelt! Nem tudom annak veszed aminek akarod !
-Oké. Igen már ma van! Szia! Neked is jó éjt/reggelt!
-A humorod még mindig nem olyan jó!
-És?
-Na most már tényleg megyek! Szia  - Nem is vártam meg hogy vissza írjon , na mindegy .

 Miután letettem a telefonomat az éjjeli szekrényemre fél perc se kellett ahhoz hogy elaludjak. Most érdekes módon álmodtam de fogalmam sincs hogy mit. Nem emlékszem. Vagyis de egy kis részletre igen  az álom részlet : Körülöttem minden véres sehol senki csak a halott holttestek, olyan ismerősek de mégsem tudom megmondani kik ők ... Ennél többet nem tudok felidézni . Nem tudom kik feküdthettek mellettem és ez nyugtalanít. Ilyen érzéssel mentem be a fürdőbe arcot mosni és megfésülködni.
 -Ez a nap ennél  már nem hiszem hogy lehet rosszabb! - mondtam ugyanis a fésű kitépte majdnem az összes hajamat..  Arcmosás közben szembefröcskölt a csap, nem láttam semmit meg akartam keresni a törölközőt de nagy szerencsémre nekimentem a csukott ajtónak és beleestem a kádba ... Komolyan csak én lehetek ilyen béna!!! Milyen jó hogy nincs víz a kádban!! akkor még vizes is lennék.. a hajamat is száríthatnám meg.. pedig arra nem lenne semmi időm..
Bevertem a fejem a hátam és a popsiim, nagyon fáj főleg a fejem. Nagy nehezen kikászálódtam a "kis" balesetem után a fürdőből még egypár bénázással. Nagy nehezen felöltöztem a fekete Converse cipőmet és a fekete farmer rövidgatyámat az Avenged Sevenfold-os felsőmet vettem fel, megnéztem hány óra, mindjárt becsöngetnek 7:40 van és van 20 percem hogy időbe odaérjek a suliba.. már ha oda akarok érni persze.. Gyalog nagyjából 20-25 percre van innen a suli, az én gyors tempómban.
A busz 5 perce múlva indul és rohannom kellene, hogy elérjem elég messze van tőlünk a buszmegálló. Gyorsan lementem a konyhába reggelizni... sehol senki, odamentem a hűtőhöz hogy kivegyek valami kaját és bedobjam a táskámba hogy majd út közben vagy órán megeszem, találtam egy cetlit a hűtőn amire ez az üzenet volt írva
:


Apáddal - azaz a nevelőapámmal, igen anya.. -el kellett mennünk egy megbeszélésre ami  két napig is elhúzódhat,  palacsinta és a tegnapról maradt vacsi a hűtőben!! 


Olvastam fel hangosan a kis cetlin lévő feliratot. Na akkor a kaja már megvan és az is hogy hova mentek. Beraktam egy éthordóba a palacsintákat és a sültcsirkét krumplipürével, bedobtam a táskámba + villát is raktam. És mostmár mehetek a suliba. Nem! A telomat elfelejtettem.  Oké, most már tényleg mehetek.
Felvettem a fülesemet és elindítottam a telómon  az Avenged Sevenfold egyik számát. Egész úton azon az álmon járt az eszem. Végre ide értem mert ha tovább gondolkozok akkor még lehet hogy nem fogok merni kimenni többet az utcára, és nem vagyok gyáva nyuszi, csak.. csak történt velem valami amikor kicsi voltam és nem szeretnék rá vissza gondolni!  Érdekes csak 10 percet késtem .
Na akkor rajta! Mély levegő  ééés ... Benyitottam pont az igazgatónő tartotta az órát  " nagyon jó " ! Ahogy láttam nem nagyon örült a dolognak hogy a második napomon elkéstem. Azt hiszem bajban vagyok! Bár, jobb lesz ha ezt megszokják tőlem.. hiszen ezt a látszatot is nehéz fenttartani.. mi lesz majd ha csak 11körül érek be?

- Már a második napján elkésik?! Mi a mentsége?
- Öö elaludtam? 

-Kérdezi vagy mondja? ... Korgott egy jó hangosat a hasam, de ezt szerencsére a többiek nem hallották mert Kentin ahogy felállt hogy kimenjen a táblához, megbotlott a padban és ráesett a kék hajú fiura akit tegnap láttam, olyan szerencsétlenül értek földet pont egymás száját találták el! Csókolóztak!!! Persze mindenki elővette a telefonját hogy lefényképezze őket, én is vettem volna de sajnos lemerült. Francba!  -A hosszabbítón lévő pirosgomb azért van ott hogy felkapcsoljuk ha áramhoz szeretnénk juttatni a telefonunkaaat... - dalolásztam magamban miközben lecsüccsentem a hátsó padba.
Elővettem a kajámat és a villámat, engem nagyon nem érdekel ha kapok valamit, éhes vagyok és kész! De azért nem akarok 3 igazgatóival osztályfőnökivel és több mint 5 szaktanárival dicsekedni mint tavaly. Levettem az éthordó tetejét és elkezdtem enni a finom krumplit. Nyámi! De a hús sem maradhat ki! ( ... ) Amikor már majdnem befejeztem rám szólt a tanár. Mi rosszat tettem? Felnéztem,  hús a kezembe másikba a villa, tele a pofám hát... azt hiszem bajban vagyok! Megint.. micsoda újdonsáág..

- El késik és még ráadásul eszik is órán?  Ezt hogy képzeli? Menjen az igazgatóiba! Most! De azt itt is hagyhatja. - Mutatott az előttem lévő ételmaradékra.
-De, de... Éhes vagyok!
-De akkor nem az a megoldás hogy elkezd órán enni!!!
 - Mmmm. - Felálltam és lassan elvánszorogtam az ajtóig. - De azt mégsem vihetném magammal?? - kérdeztem kutyaszemekkel hol az igazgatónőre nézve hol az ételre. Ekkor az igazgatónő szúrósan nézett rám, szóval nem. Pedig ezt mindig beválik. Amikor kinyitottam az ajtót egy vörös fiú tárult szemem elé aki olyan bambán értetlenül nézett mint amikor én nézek a matekdogakor hogy ez most mi a fasz*
m. Csak ott állt és nézett mint borjú az új kapura, ahogy én tettem tegnap. Biztos hallotta az előző kis beszélgetésemet a dirivel. Sóhajtottam egyet és át paszíroztam magam mellette, nem azért kellett préselődnöm mert nagy helyet foglalt el a vöröske (ezt a becenevet adtam neki mert a haja is piros/vörös a pólója ... Hé olyan a pólója mint nekem !!! ) az ajtó volt kisebb a kelleténél .

-Szuper a 2. nap is az igazgatói. - Mondtam magamban miközben leültem az ajtó elé és vártam, vártam és vártam. Kicsöngettek, végre már azt hittem sose lesz vége az órának, de ami most következik az még szörnyűbb lesz. A folyosó végén megjelent az igazgatónő a vöröskével együtt  ( mit keres az itt? Na mindegy végül is nem az én bajom ) annyira de annyira idegesít hogy egyforma a pólónk, de most má na  nem szeretem ha valakinek ugyan olyan cucca van mint nekem.  Bár, jobban belegondolva.. ez egy tömeg gyártott póló.. 


- Kérdezem mert ha rossz a válasz akkor kitalálok mást !
-Üljön le és ne forduljon elő még egyszer ! - Csendben a helyemre siettem . Pár perc múlva éreztem annak a hatását hogy nem ettem reggelit . Éhes vagyok , és ezt a hasamnak tudtára is kellet adnia az  egész .

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Feliratozók