2014. szeptember 28., vasárnap

1. Rész Az igazgatói irodában

( csörög az ébresztőóra )
-Ááááá, ne már !! Fel kell kelni!! Fáradt vagyok!! - lassan kikeltem a pihe-puha ágyacskámból és kimentem a fürdőszobámba megmosni az arcomat. De, nagy szerencsémre elestem a takarómban, amit lerúgtam magamról mikor felébredtem az óra szőrnyű csörömpölésére. Szuper.  
Miután megmosakodtam, felvettem egy fehér pántost amire fekete nagy betűkkel az volt írva hogy: ROCK, egy szakadt farmert és hozzá a tornacipőmet. 
Lementem a konyhába, ahol anyámék épp falták egymást.. azaz csókolóztak. Fú, jó én is  voltam már szerelmes, jártunk is meg minden, de akkor is. Kikerültem őket és összedobtam magamnak egy szendvicset. Még van több mint egy 40-45percem van becsöngő előtt, úgyhogy úgy döntöttem hogy a parkon keresztül megyek. De előtte megeszem a reggelimet ami nem másból állt mint egy dupla húsos, sajtos hamburger. Milyen jó hogy még  maradt tegnapról.  
Mikor végeztem az evéssel bedobtam egy kis pénzt a táskámba, hogy majd veszek valamit enni magamnak.  A vállamra vettem a táskám, zsebembe raktam a mobilom és fülembe pedig beraktam a headsetem. És már indultam is a suliba. 
- Elmentem! majd jövök! - ordítottam anyáéknak az ajtóból akik még mindig egymást falták! Benyomtam Avril Lavigne-től a Rock N Roll-t  és azt hallgatva azon gondolkodtam hogy megint kívül leszek-e de ha csak gondolkozok akkor nem fog kiderülni. És beléptem a suli ajtaján. Egy nagy fehérre festett épület volt és ez a felirat állt az oldalán: Sweet Amoris Gimi  az új gimi ahol mindenkinek beszólhatok! Szuper!
Na szóval az első utam az az igazgatói iroda lesz! Bemegyek az épületbe, a folyosón két terem van a bal oldali nyitva az lehet az osztályterem egy ketten már vannak bent, a másik terem ajtaja csukva van ez van ráírva: DÖK terem vagyis Diák ÖnKormányzat  itt nem hiszem hogy az igazgató nő van. Na jó akkor menyünk tovább. Erre nekimegyek valakinek 
- Nem látsz a sze - és észrevettem ki az - öö Jó reggelt igazgató nő! - és ezt a kis jelenetet végignézték a folyosón lévők is. DE JÓ! Most biztos azt gondolják hogy az új lány milyen verekedős meg minden, habár ez félig igaz! 
-Most szépen velem jön! És ha még egyszer ilyet merészel mondani... Ne akarja megtudni mi lesz - ezen kiakadtam miért? De ha én tudni szeretném akkor mi van? Ha?   Csöndben követtem az irodájába. Ott egy kicsit NAGYON leordította a fejemet, utána megbeszéltünk mindet ami a beiratkozásommal kapcsolatos ez körülbelül 1 órán keresztül tartott. 
Na mindegy! a következő óra rajz Szuper! Szeretek rajzolni! Valami Melinda fogja tartani. Szünet van. kimentem az udvarra egy kicsit kiszellőztetni a fejemet mindennel beszélte az igazgató! Körbenéztem az udvaron hogy kikkel leszek össze zárva 2 éven keresztül. Egyszer csak oda jön hozzám egy szőke csaj és a barátnői és elkezdtek nekem puffogni:
-Na idefigyelj kis csaj itt én vagyok a főnök vili? És ha - itt félbeszakítottam mit képzel ez hogy csak így idejön és elkezd puffogni felőlem máshoz mehet de engem az ilyenek hagyjanak békén és ezt meg is mondtam neki.
- Engem nem érdekel hogy te ki vagy mi vagy oké? És ha így fogadjátok az újakat KÖSZI én nem kérek belőle!!! - ezzel hátat fordított nekem és elment. Ha a többi osztálytársam is ilyen akkor akkor   ÉN FELAKASZTOM MAGAM!!!! Végre becsöngettek mert különben lehet hogy tényleg megtettem volna, akkor irány a rajzóra! Mikor beléptem a terembe senki nem volt bent a tanáron kívül, oda mentem hozzá.
- Jó napot tanárnő! - köszöntöttem 
- Á szerbusz! Melinda vagyok te bizonyára az új diák lehetsz! - bólintottam - Rendben az ablak melletti padsorban a hátsó padba ülhetsz. 
- Rendben! Köszönöm! - és leültem oda ahova mondta   amúgy is ide ültem volna de mindegy. És mint egy varázsütésre becsődült az egész osztály, köztük a szőke hercegnő is tényleg még a nevét se tudom de az biztos hogy ha nem muszáj nem fogok hozzá szólni az egyszer biztos !! ... az óra felénél beállít az igazgatónő és kihívja az órát tartó tanárt erre mindenki elkezd üvöltözni egy 5 perccel később bejön a tanár és folytatja ahol abbahagyta. Kíváncsi vagyok mit beszélhettek !! De ezt úgysem fogom megtudni, nem is töröm rajta tovább a fejem  inkább rajzolok tovább. Kicsöngettek mindenki rohant kifelé mint állat kivéve egy kék hajú fiút akinek füles van a fején. Ott hagytam. Tudod ki fogja itt ébrezgetni van jobb dolgom is. Kimentem a teremből hogy felderítsem a suli többi részét, igaz az 
igazgatónő mindent elmondott. 
Ahogy megyek a folyosón az egyik teremből kijön egy szőke hajú fiú aki barna szövet nadrágot és fehér inget kék nyakkendőt viselt, és persze hogy nekimegyek, miért ne !!! 
- Jaj, bocsánat! Jól vagy? - kérdezte és közben reménykedve mosolygott, megjelent két kis gödröcske az arcán így milyen cuki! De NEM az estem!
- Igen, jól vagyok -mosolygok én is 
- Akkor jó! Nataniel vagyok! A DÖK elnök!
- Catlyn! 
-Örülök hogy találkoztunk ! Igaz jobb lett volna ha nem így ! - nevette el magát - Bocsi de nekem most mennem kell, majd később találkozunk . Szia ! - mielőtt még azt mondhattam volna hogy fapapucs elrohant.  Oké !      
Miután körbenéztem a suliban becsöngettek. Irány a matekóra FÚJ utálom a matekot !!!
Körbenézek. Akkor most hol is vagyok?
Eltévedtem!! Na jó akkor irány... jobbra  NEM  balra, ez eltarthatott kb. 5 percig is és elindultam végül Balra !! Bele telt egy jó 20 percbe mire visszataláltam a kiindulási pontomhoz  vagyis az osztályteremhez . Kopogtam és benyitottam.
- Elkésett ! - az osztály röhög rajtam SZUPER - De mivel ez az első napja, elnézem! Üljön le! - Mivel csak a szőke hercegnő mellet volt hely ááá mellé kellett ülnöm (középső sor 3. pad 
(utolsó előtti) vagy még ülhettem volna egy hosszú szőke hajú fiú mellé akinek tetoválás volt a karján. Inkább a szőke liba, olyan perverzen nézett rám az a srác!
Maradok a plázacicánál. Hogy bír felvenni 10 centis magassarkút? Ahogy leültem megint elkezdte.
- Na most muszáj végig hallgatnod! Haha! Na szóval Itt én vagyok a főnök és te pedig a szolgá..-itt megint megállítottam.. vagyis lelöktem a székről! Gyorsan elnéztem onnan hogy olyan legyen mintha ő esett volna le magától! De ez nem sikerült ugyan is hangosan felsikított és kérdezte hogy miért löktem le. 
- Te estél le magadtól! - mondtam 
- Dehogyis ! Én nem vagyok olyan béna mint te! - állt föl de ezt már a tanár is észrevette
- Én még mindig nem vagyok béna ellentétben veled! - mondtam normális hangerővel erre a tanár kiküldött Szuper! Annyira mérges voltam ,hogy majdnem fellöktem a bejövő fiút látom nem csak én kések órákról és lógom el őket!
Óra után :
A tanárnő odajött hozzám és megkérdezte ez mi volt. Én persze mindent elmeséltem 
hazugság nélkül. Nem mondott rá semmit csak hogy még egyszer ne forduljon elő ilyen. 
A többi óra unalmasan telt (tesi, nyelvtan, idegen nyelv, töri) 

Mikor haza értem ez fogadott a szobámban

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Feliratozók