2014. szeptember 28., vasárnap

3. Rész Vacsora 2/2


-A lányom Amber!  (A plázacica! ő és Nataniel testvérek? Jó tudni !)
- Jó estét! - és valamit motyogott maga elé. Látszott rajta, hogy nem tetszik neki a helyzet. Már most félek, hogy mi fog történni az este folyamán. Anya betessékelte a vendégeket (és persze engem meg Adamet is ) az ebédlőbe ahol a megterített asztal várt minket. Leültünk beszélgetni, közben anya pedig kihozta a frissen főtt vacsorát.
-Catlyn! Anyukád sokat mesélt ám rólad, köztük azt is, hogy milyen jól tudsz gitározni és még szereted is! - mondta érdeklődve Viktória, anyámnak minek kell mindig kitálalnia az életemet mindenkinek??
-Igen! Nagyon szeretek.
-Nataniel dobolni tud! - Csak szerintem nagyképű egy kicsit? Ahogy rápillantottam Nataniellre egyből a pírbe bújt arca szúrt szemet. Lehet hogy ezt titokban akarta tartani?!
A vacsora ideje alatt csak arra a két dologra tudtam gondolni hogy miért néz rám olyan furán Tom. Nem is tudom hogyan mondjam... biztos nem vagyok neki szimpatikus. A másik dolog hogy, Amber most mit gondolhat. Fogalmam sincs miért érdekel. Hiszen ő csak egy elkényesztetett plázacica.. volt képe a mai napon hozzám vágni hogy én csak egy kis szolgája vagyok.. talán visszamentünk a királyok korába hogy szolgákat tart??  
Miután befejeztük a vacsorát anya felküldött minket a szobámba ( Amber, Nataniel, Én ). Őszintén, nem is értem.. Vendégségbe idejönnek, utána pedig elhajtanak minket? Fel a szobámba?  A magán cuccaim közé vigyek fel idegeneket.. hát persze.. Köszi anya! Megértem hogy egyikőjük,  Amber nem akart jönni. Hát én se mennék ha én lennék az ő helyzetében. Így lent kellet maradnunk a nappaliban. Ahol anyáék megbeszéltük a munkával kapcsolatos dolgokat (anyám ügyvéd, Adam rendőr ) hányadik emelet, melyik ajtó stb. Gondoltam hogy ezért akarnak minket elküldeni, de azért na.. Nem szívesen mutogatom ismeretleneknek a személyes holmiaimat.. Még jó hogy Amber ennyire kényes!! Haha! Mí irónikus, hogy még mondhatni, hálával is tartozok neki...
-Tényleg tudsz gitározni? -Kérdezte csodálkozva Nataniel. Mit kell ezen úgy csodálkozni?
-Igen -Szakított félbe Amber.. Kezd elegem lenni,
-Nem néztem volna ki belőled -mondta Amber miközben lenézően nézett rám, na most nyírom ki!!!!! Mély levegő és...
-Nem beszélhetnénk inkább másról?
- De. Castiel az ENYÉM!!! Remélem világos voltam!
- Azt se tudom ki az!! - És elkezdett rezegni a telefonom. *Megnézem*. Andy az, azt írta hogy tudnak előbb jönni már előző hét pénteken itt lesznek

   ÜZENET 
Szia! Van egy jó hírem!
Beszéltem a főnökünkkel és eltudunk jönni előbb/korábban.
szóval már előző hét pénteken várunk a suli előtt!

Na visszatérve az üzenet olvasásából azt vettem észre hogy Nataniel és Amber is olvassák az üzenetet !! 

-Ti meg? Ha jól tudom nekem jött az üzenet és NEM nektek!! - na azért. Vissza mentek a helyükre. Nataniel sajnálkozva nézett rám, Amber meg mintha megöltem volna egy számára fontos személyt!... Kínos csend de utálom a csendet! Muszáj lesz mondanom valamit!
- És Nataniel mióta dobolsz? - most jut eszembe hogy Andy is tud dobolni
- Már nagyon régóta. 8-9 éves lehettem mikor elkezdtem! Te mikor kezdtél el gitározni?
- Szintén mint te, 8-9 éve! - és már megint ez a kínos csend! Ahh
- Amber, Nataniel gyertek, megyünk - Szólalt meg Viktória hirtelen a hátunk mögött, összerezzentem. Natanielék felálltak odamentek Viktóriához és elköszöntek:
- Szia Catlyn! Jó estét! - köszönt el Nataniel
- Jó estét! - és egyszerre a család többi tagja
-Viszlát! Jó estét! Sziasztok! - köszöntünk el egyszerre a szüleimmel
    (elmentek)
- Na akkor most miért is jöttek át? Ha jól hallottam a munkádról beszéltetek! Ezt nem lehetett volna ott?
- 1. Hogy a munkámról beszéljünk!
   2. Te hallgatóztál?
   3. Hol  "ott" ?
- 1. Okéé..
   2. NEM!
   3. A munka helyeden!
- 1. Mindegy!
    2. És nem! Amúgy neked nem mindegy?? - ahh fárasztóak, sóhajtottam egyet és felmentem a szobámba lezuhanyozni. Igazából az eredeti ötletem az volt hogy át öltözök de akkor már le is zuhanyozhatnék   vagy inkább fürdök!! Jaj annyira szeretek belesüppedni a jó meleg vízbe! Közben felértem a szobámba és onnan az utam egyenesen a fürdőbe vezetett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Feliratozók