2015. június 8., hétfő

17. Kiegészítő rész

Sziasztok!
Elnézést kérek ezért, és a jövőben előforduló kiegészítő részekért. Azért van ezekre szükség mert a történt túl lassan halad, és ezekkel a részekkel akarom ezt korigálni.
//Andy Biersack//
***
Miután Castiel vezetésével felvittem Caty-t egy szobába, és lefektettem, elmentünk beszélgetni. A srácok és Ő jól összehaverkodtak. Én is jóba lettem vele, -elég kedves, annak ellenére hogy egy bunkó parasztnak néz ki, már bocsánat,de ez a semmit mondó arckifejezések..- de mintha már találkoztam volna még régebben ezzel a sráccal. De lehet hogy csak keverem valakivel, rengeteg alak megfordul a koncerteken. És ami a legjobban megtetszett benne, - ez egy kicsit buzisan hangzott... Jelentem NEM vagyok az- hogy nem kezdett el visonyálni, hogy Úr Isten itt van a Black Veil Brides !!! Jó ez igaz fiúkra ez nem jellemző. De kitudja.
Sok minden szóba került. Például, hogy miért vagyunk itt (persze nem mondtuk meg neki az igazat) de volt szó Caty múltjáról is. Hogy miért nem bízik az emberekben. Nem tudom, hogy komolyan gondolta-e azt hogy majd én kitárom neki Caty életének ajtaját. Főleg úgy hogy van ott egy igazán jelentős korszak az életében, és a srácok közül is csak Jake tudja, de Ő is csak véletlen tudta meg. Szóval így a válaszomat kis gondolkodás után hangoztattam el.
"Erre a kérdésre csak Cat tudja a megfelelő választ. Majd eljön az az idő is amikor elmondja neked.... Vagy nem." Fel kell baszni az idegeit, ki kell derítenem meddig bírja. Sokszor csináltam már ilyet, majdnem minden interjún, meg úgy alapjában is. Ha hülyeségeket csinálok, akkor az résztben ezért is van.
Olyan 10 óra körül lehetett mikor már kifosztottuk szegény srác éles kamráját, de legfőképp CC tehet róla. Ő az, aki képes a nap 24 órájában zabálni mint egy őrült. Na meg Jake. És mivel nincs kaja, CC elkezdett hisztizni mint valami óvodás, hogy Ő éhes, neki most azonnal kaja kell. Ott a nappali közepén egy 80 kilós "felnőtt" fetreng és ordít hogy ő éhes.. Nem mindennapi látvány lehet. De mi ezt már megszoktuk, így mi csak röhögtünk a kis CC-n. De Castiel csak nézett, gondolván "Kik ezek az őrültek", de hát ez velünk jár. Ekkor a lépcső alján egy dühöngő Catlyn-t pillantottam meg és azonnal elkomorodtam és nem sokkal később már a többiek is kussban figyelték az eseményeket mintha nem is tudnák mi fog következni, pedig nagyon is jól tudtában voltak a dolgoknak. Talán a vendéglátónk volt az aki nem tudja mi lesz a folytatás. De ahogy dühös cicus egyre közelebb ér Ő is kezd rá jönni hogy mi folyik le közte és a nagy gyerek között, és ami baszottul nem tetszik, hogy nem csak CC-re mérges hanem ránk is. Ha ő horpaszt akkor nem szabad felébreszteni mert akkor annak halál a vége. Már csak pár méter választott el minket Cat-től és így vérben forgó szemei már jól láthatóak voltak mindenki számára. Körbenéztem a srácokon: CC fosik mint állat, Jinx és Jake nagy szemeket eresztve néz Cat-re közben remegnek mint a nyárfalevél és ami nagyon meglepett az Ash volt. Nem csinált semmit. Ott üt lent a földön a hello kitti-s pólójában és a jegyzet füzete előtt és firkálgatott bele valamit. Mármint zeneszöveget. Gondolom megihlette ez a jelenet, pont úgy ahogy engem is. Cat egyre közelebb ért mire Christian Felpattant és elkezdett az emelet felé futni. Ügyesen kikerülte Cat-et, majd hármasával szedve a lépcsőfokokat rohant fel az emeletre ott pedig egyenest be az egyik szobába, és a kishúgocskám pedig utána. CC-nek most vége. Cat elkapta és addig nem nyugszik ameddig nem vérző orral és eltört lábbal térden kúszva könyörög előtte hogy engedje el. Pár nagy puffanás-csattanás és Catlyn elégedetten jött ki abból a szobából ahova az előbb rohant be a dobos után. Mi csak megkönnyebbülve néztünk és hálát adtunk az Atya Úr Istennek hogy minket nem ver meg ez a dühöngő baszott nőszemély. Amint Leért hozzánk azon nyomban megkérdezte.
- Mi van? - A kérdést gondolom Castiel-nek címezhette,  ugyanis olyan meglepett fejet vágott hogy az valami. Ha példát kellene mondanom akkor azt mondanám hogy egy Emo bejelenti hogy a kedvenc két bandája az Asking Alexandria és az One Direction... Vagy mi. - Hahó! - Szólalt meg újra Cat. Azt hiszem a döbbent a srácnak nem esett le hogy hozzá beszélnek...  És mint Jó testvérnek, nekem kötelességem lenne neki szólni, ha csak nem vagyok olyan barom agyú seggfej hogy ne azt tegyem és nézzem a történéseket mintha itt sem lennék. És hát a második lehetőségre esett a választásom. Mire Cat már vagy 30-szorra szól Castiel-hez megunja és ki megy a konyhába. Ameddig ő ott kutakodott CC kibújt a rejtekhelyéről és lejött hozzánk. Pár perc múlva drága, szeretett húgocskám is itt volt köztünk... egy serpenyővel a kezében, ami már jól megszokott volt tőle. Születése óta odavan a palacsinta sütőkért. Már lendítette volna a kezét (amiben az előbb említett tárgy van) hogy jól fejbe vágja vele, a szintén vörös hajú társát, de szerencsésen megállította.

//Catlyn Biersack //
Képesek Voltak Felébreszteni, úgy hogy tudják mi annak a következménye ha délután 1 óra előtt keltenek fel. Gondolom CC az oka mindennek, mint ahogy mindig. Amint leértem hozzájuk mindegyik kussba vágta magát és hallgatott mint a sír. Egyre közelebb és közelebb értem hozzájuk az összes elkezdett fosni.. Andy kivételével. Habár Ő ismer úgyhogy nem csodálkozom. CC hirtelen felpattant és elkezdett futni velem szembe -ami kissé megzavart, így egy kis előnyhöz jutott- felpattant a kanapéra onnan pedig le a földre így ügyesen kitért előlem, és már futott is fel az emeletre, én pedig utána ami még engem is meglepett, ugyanis semmi baszott kurva nem tud rávenni arra hogy fussak. Még egy Motionless In White VIP. koncert jegyért se futnék. ÉS hogy miért nem Avenged Sevenfold-ot mondtam ?  Had magyarázzam meg. Az A7X -et akkor hallgatom ha úgy jobb hangulatom van, a MIW-et  meg úgy... ha úgy szarul vagyok. De mind kettőt ugyan úgy szeretem.
Bemenekült abba a szobába amit én csak úgy hívok hangszeres szoba. Kicsit fejbe csaptam, hajánál fogva megtéptem, pólójánál fogva, megforgattam magam körül majd nekilöktem a falnak. Mikor úgy gondoltam eleget kapott, szimplán  a fülébe súgtam egy "Bocs" - ot, felálltam majd szép lassan kitántorogtam a szobából. Lehet, kicsit durva voltam, sokat adtam neki amiért felébresztett de ez van. Akinek valami baja van mondja meg a szemembe vagy hallgasson örökre.  Gondoltam esküvői stílusban.  Ugyan olyan csigalassúsággal jöttem lefele a lépcsőn. Az én arcomon is az az elégedett mosoly látszott mint Andy-én. A többiek, a Vöröske kivételével, csak simán átlagos, és hálálkodó fejet vágtak, gondolom azért hogy velük nem törlöm fel a a padlót. Ránéztem Castielre és muszáj volt megkérdeznem mi a fasz baja van mert az a fej amit levágott...
-Mi van ? - Az egybefolyt szavakat a lehető legnagyobb ridegséggel mondtam ki. A kérdést az előbb emlegetett személynek szántam, de fel sem fogta hogy hozzá beszélek. - Hahó !! - mondtam most már idegesen. Vagy még hússzor elismételtem, mikor már kezdtem belefáradni és kibaszottul ideges lenni, az erek a nyakamon durranásig feszültek. Szinte már futva rontottam be a konyhába egy serpenyőért hogy földre hozzam az eltévedt űrhajóst. Már épp lendítettem a kezem amikor ez a szerencsétlen megfogta azt és nem engedte. A szorítása erős volt de nem tűrhetetlen. A szeméből ki lehetett olvasni hogy mérges, és hogy tudtomra akarja adni azt hogy itt Ő a főnök.
- Remélem csak a palacsinták elkapásához kell neked az a palacsinta sütő és nem azért hogy lecsapj vele. - Mondta teljes gúnnyal a hangjában. Kellett pár perc ahhoz hogy vegyem az adást, kapcsoljak hogy mi a franc van.
- Nem tudok palacsintát sütni. - Tettettem a szomorút, mint amikor a gyerek megeszi a csokit és az anyja rájön. Na igen kb én is így nézhettem ki. Elengedte az alkarom majd meglökött a konyha felé egy csodás mondat kíséretében, amit inkább nem hangoztatnék. Mentem egyenesen, be a konyhába, ahova küldött ez a paraszt. Mikor visszatértem hozzájuk egy megtépázott CC nevezetű lény is ott volt köztük. Nézték a tv-t. Vagyis csak kapcsolgatág.  Odamentem hozzájuk, mikor pont egy Animét pillantottam meg. Azonnal elkezdtem visonyálni mint egy őrült.
- Nem! De! Neem! Vissza Wááá!! Ott!! Álj! Neem ! Visszaa!! Most!!! Hallod??!! Büdös Mari !! Hahóóó!! Visiiszaaaa!!!!  - Andy csak röhögött, látszik hogy csak Ő ismer igazán. A többiek pedig, máma már nem tudom hányadszorra, 'ennek meg mi a fasz baja van' fejet vágtak és még mellé egy kis rémület. - Wáháááá!! - Ordítottam majd kikaptam Castiel kezéből a távirányítót, és visszamentem arra a csatornára ahol az animét játszották. Na de, és ki találja ki hogy melyik animét játszották ?? Hát a Kaleido Start. Ne nézzetek hülyének PLS. Szeretem és kész. Hátradobt -m, azaz a srácokhoz- a távirányítót majd jó magam is követtem a tárgyat és a kanapén ülők ölébe vetettem magam.
Úgy a második rész felénél hirtelen eszembe jutott pár dolog ami nem hagyott nyugodni és ezért muszáj volt megkérdeznem róluk őket.
- Amúgy.. Castiel. Hol van az a dög ??
- Nincs macskám.
- Hol van a kutyád? Az a dög kutyád.
*Sóhaj - Ha nem vetted volna észre.. elmondom. Csak hogy boldog legyél. - erre idétlen mosolygásba kezdtem. - Ott van a tv mellett. És ha nem akarod hogy kizárjalak a teraszra befogod a pofád. - le esett az állam. Tényleg ott volt a tv mellet és én meg nem vettem észre.
- De. Oda kint hideg van. És esik is. És.. És nem akarhatod hogy így kimenjek..- Néztem rá nagy kutya szemekkel majd magamra mutattam, ugyanis még mindig az Ő pólója volt rajtam, és semmi több.
- Már nem esik. - Mondta nagy vigyorral a képén Jinx
- Mindjárt letörlöm az az elbűvölő mosolyt a képedről. - Mondtam én is fülig érő szájjal, mire az Ő szája elkezdett lefelé hajolni.
- És Andy. Juliettel mi van ?
- Koncertezik. - jött az egyszerű és gyors válasz.
***kis idő múlva***
- Bazd meg !! Nem felejtettetek el valamit ?? - akadtam ki most már teljesen. Persze azért megvártam a 2. rész végét. Ez után már valami hülye film jön szóval... ordibálhatok.
- Őőő Jake?
- Jinx?
-Ash?
-CC?
- Mi vaan ???

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Feliratozók