2015. július 14., kedd

20. Rész Előkészületek 3/1

Sziasztok!
Ismét késtem a résszel... Tudom.. És már gondolom titeket is ez nagyon idegesít...
Sajnálom. Nem voltam itthon.. és még lesz ilyen a nyár folyamán... De ez van...
Légyszíves szavazzatok a BVBArmy-ra Előre is Köszönöm!
http://www.billboard.com/fan-army-bracket/
A tegnapi durcizásom miatt hamar bealudtam. Nem nagyon emlékszek arra ami történt.. Egy kis darabka megvan, de több nem. A kis darabka alatt ezt értem: Miután megittam a Monster-et, Jinxx odahívott hozzájuk a kanapéra, hogy nézzünk meg egy filmet. Persze  igent mondtam. Andy nem ronthatja el a kedvemet.. Annyira. Már mióta vártam hogy jöjjenek. Nem fogok szomorkodni. Vagy legalábbis nem fogom kimutatni. Így hát odamentem hozzájuk és leültem az egyetlen szabad helyre, természetesen, Jinxx mellé, a kanapé bal végébe. Valami üldözős akciófilmet néztünk. Hát nem is csoda hogy bealudtam rajta. Utálom, az ilyen filmeket. 
Reggel pedig arra keltem hogy valaki bökdösi a hátam. Ahogy fordultam, lendítettem a kezemet is. Eltaláltam egy bizonyos személyt. Azonnal felkiáltott.
- Áúúú!! Catlyn, baszd meg!! - Jéé ez Andy!
- Mit akarsz ?
- Suli!!
- Faszt!! Nem megyek!
-Akkor viszlek! Na gyere, kelj fel! - Kis nyafogás után, eleget tettem a kérésnek, majd a bátyám nyakába kapaszkodva, felkeltem. Igaz, hogy haragszok rá a tegnapi miatt, de fáradt vagyok! Rá mutatott az ágy melletti bőröndre, majd megszólalt.
- Öltözz fel, addig csinálok neked reggelit. De siess nincs sok időnk! - eleget téve a kérésének, vonakodva ámbár felöltöztem. A tegnapi estéből, bizonyos képek villantak fel szemem előtt, miközben ittam a Monster-et. "Csak egy  kés... csak egy ér, csak egy, vágás... és az élet  véget ér... " gondoltam akkor magamba. Azon vettem észre magam, hogy már a harmadik csíkot húzom a karomon. De nem tettem meg. Nem voltak elég mélyek a halálhoz. Az élet, még nem érhet véget. Még nem...
Gondolatmenetemből a fürdőszoba ajtaján kopogtató Andy rángatott ki.
- Készen vagy ? - Jött a kérdés. Végignéztem magamon, majd válaszul mondtam egy igent. hajamat csak kifésültem, hagytam szabadon lógni. Smink gyanánt csak egy kis szemceruzát használtam. Ruhának egy, természetesen fekete farmert, Jack Daniel'-es pólót vettem fel, mellé pedig az egyik bőrdzsekimet. Cipőként pedig egy tavaszi, fekete bakancsot, ami már a végét járja. Szegény teljesen szét van szakadva... Kiértünk az előszobába, ahol a tekintetem akaratlanul is, a falon lévő órára kalandozott. Hajnali fél öt van! Mégis minek kellett nekem ilyenkor felkelni???
Lettem egyre idegesebb. Már kezdtem is volna, az ilyenkor szokásos mondandómat, de kicsapódott az ajtó és négy őrült jött... Bocsánat zúzott be rajta. Mindegyik kezében egy egy Monster.
-Na, na! Máris ilyen korán reggel energia ital ? - mondtam majd szúrós szemet vetettem a batyámra - Ezt jobb lesz ha inkább elveszem. - biccentettem a fejemmel a kezükben éktelenkedő italokra. Miután nagy nehezen kikaptam a kezükből, hátat fordítva nekik kimentem az ajtón, majd jól meghúztam pár üveget, így a tartalma igen csekély lett. öt perc elteltével még mindig ugyan ott, ugyan abban a pózban álltak, így kénytelen voltam fejbe vágni őket.
Kis utazás után, az iskolám mögött álltunk, egy fekete furgon társaságában. Kiszálltunk a kocsiból és Andy odament a furgonhoz aztán bekopogott az ablakán.
-Kipakoltátok a cuccot?  - kérdezte és a bent ülők letekerték az ablakot, mosolyogva mondtak válaszul egy igent. Az énekes bólintott egyet majd elindult befelé a hátsó bejáraton. Jinxx bezárta a kocsit és ő is utánunk jött. Bent, a folyosókon nem járt egy árva lélek se.. Egyenesen az igazgatói iroda felé mentünk, csak bár tudnám már megint minek?! Ameddig ide nem értünk a srácok, Andy kivételével, jól elvoltak, Mi egy szót sem szóltunk. Oké, hogy félt engem, megértem. Ezek után nem is várnék tőle mást, de akkor is. Castiel-el csak barátok vagyunk. Semmi több, se most, se később...   Kis kopogás után az igazgatónő szintén mosolyogva ajtót nyitott majd betessékelt minket, még engem is. Teljesen körbe ugrált minket. Nagyon jó kedve volt, ahogy a többieknek is, kivéve minket..
- Úgy őszintén megmondom, mikor jelentkeztünk a pályázatra, nem hittem hogy ilyen bandák fognak szerepelni. De hát mindegy, minden esetre is nem nagyon örülök neki, már a diákjaim javából, többen vannak azok akik nem annyira szeretik a Rock-ot. - A BVB az Nem rock... De mindegy... Csendben figyeltem mit beszéltek.. De nem nagyon érdekelt így nem sok mindent jegyeztem meg belőle. Igaz hogy nem illik de én inkább a telefonommal szórakoztam, néztem pár videóst, de mind olyan unalmas.. Nem észleltem azt ami körülöttem történik, és így hát sikeresen neki mentem valakinek, vagy inkább valaminek. Észre sem vettem hogy kijöttünk az irodából. Ebből is látszik mennyire nem figyelek a környezetemre.. Mikor felnéztem a falat láttam magam előtt, és 5 'kedves' embert akik csak röhögtek rajtam.. Az igazgatónő sehol. Nagy nehezen feltápászkodás közben kinyögtem egy "Kösz hogy ilyen kedvesek vagytok!"-ot plusz egy 'kicsit' fintorogtam. Körülnéztem, és a pincét véltem felfedezni, ahol a buli lesz holnap után. Fel volt már szerelve hangszerekkel, amiket ha jobban megnézünk a BVB logót vesszük észre rajtuk. De ahogy elnézem, csak gyorsan be lettek ide dobálva, főleg a dob.. az egész helység közepén.. mikor a színpad a pince végében lesz. Persze még mögötte lesz egy öltöző is. De még sehol semmi.
- Akkor próbálhatunk ? - kérdezte CC a dobok mögül. A többi bandatag egyhangúan mondott egy igent. Andy CC-vel szemben leült a földre, a három gitáros meg két oldalra. Én odaültem a falhoz, és onnan figyeltem őket, mikor hirtelen rezegni kezdett a telefonom. Castiel írt nekem.

1 megjegyzés:

Feliratozók